CONTOUR bytter eier og øker sin satsing

Etter noen rykter i markedet, kan vi nå fortelle at Contour har blitt kjøpt av Clarke Capital Partners og er i ferd med å gjenoppta driften under ny ledelse. Med dette oppkjøpet, er vi sikre på at kundene vil ha nytte av den videre utviklingen av HD actionkameraer og tilbehør i verdensklasse. Contour kunngjør samtidig at de ser frem til å støtte sine distribusjonspartnere og forhandlere i form av et kraftig forbedret markedsføringsprogram. Restruktureringen ser ut til å være ferdig i løpet av de neste ukene, og vil resultere i en erfaren og målrettet ledelse med sikte på å styrke merkevaren Contour og sine produkter. I Tura Scandinavias sortiment finnes hele spekteret fra Contour, actionkameraer og tilbehør for lading, oppbevaring og fester for filming ved sykling, ski, vannsport, motorsport, skyting og mer.

• action cameras
  • contour