Kule Kidz Gråter Ikke + Koss

Koss Stereophones som representeres av Tura Scandinavia i de Nordiske land har inngått en samarbeidsavtale med Cinenord Kidstory rundt den nye norske spillefilmen ”Kule Kidz Gråter Ikke”. Filmen har premiere 10. januar og Koss Porta Pro er offisiell samarbeidspartner til filmen.

"Vi anser dette samarbeidet for å være veldig positivt, ikke minst med bakgrunn i det viktige temaet som filmen omhandler. Ved å delta som partner bidrar vi til fortjent oppmerksomhet rundt denne viktige barne- og ungdomsfilmen" sier daglig leder for Tura Scandinavia, Jo Petter Kjeldset.

Koss Porta Pro er en av verdens mest solgte hodetelefoner. I Norge alene er det solgt mer enn 1 million eksemplarer. Koss Porta Pro kom på markedet i 1984, og har siden det forblitt uendret i design og konstruksjon med unntak for at den etter hvert har kommet i forskjellige fargevarianter og også med mikrofon. Koss Porta Pro tilbyr en unik kombinasjon av ytelse i form av god lydkvalitet i forhold til pris.

"Kule kidz gråter ikke" er vinterens viktigste barne- og ungdomsfilm. Det er først og fremst en film om fotball, forelskelse og vennskap, men den tar også opp et viktig og alvorlig tema på en rørende måte. Dette er en historie som får deg til å både le og gråte.

"Kule kidz gråter ikke" er basert på den nederlandske bok- og filmsuksessen Achtste-groepers huilen niet. Boka er skrevet av forfatter Jacques Vriens og baserer seg på en sann historie.

• cinenord kidstory
  • koss stereophones