O’NEILL lommebokvesker til smartphones

Varemerket O'Neill er synonymt med surfing og vintersport, og man kjenner det igjen fra både stranden og oppe i fjellet. Det har skjedd mye siden Jack O'Neill åpnet garasjeporten til sin første surfebutikk i Santa Cruz. Tura Scandinavia AB lanserer nå tilbehør for smarttelefoner fra klassiske O'Neill.

I første omgang lanseres O'Neill Core Booklet - en lommebokveske i klassisk O'Neill design av polyester i høy kvalitet og trykt motiv. Den gir god beskyttelse mot riper og støt mens den fremhever din personlighet. Med rom for sedler og kort samt integrert deksel for å holde smarttelefonen på plass. Den lukkes med en magnetisk lås, og du har full tilgang til alle funksjoner. Samtidig lanseres O'Neill Selectiv Booklet - en lommebokveske laget av neopren med gummiert trykk og O'Neill logo i metall finish. Både Core og Selective-serien lanseres i to forskjellige modeller som passer til iPhone 5 og Samsung Galaxy S4.

304934 - O’NEILL Core Booklet Rosa for iPhone 5 – Polyester
304935 - O’NEILL Core Booklet Rosa for Samsung Galaxy S4 – Polyester
304936 - O’NEILL Core Booklet Numbers for iPhone 5 – Polyester
304937 - O’NEILL Core Booklet Numbers for Samsung Galaxy S4 – Polyester