Tura Scandinavia AB - ny distributør for Beats By Dr. Dre

Tura Scandinavia AB er stolte av å kunngjøre at premium-varemerket Beats By Dr. Dre i dag har valgt Tura Scandinavia AB som distributør av sine produkter i Norden samt Island og Grønland.

Beats By Dr. Dre’s sortiment av høykvalitets hodetelefoner og Beats Audio™ HD-sound system er godt kjent for sin design og lydkvalitet. Deres forretningsidé er å tilby en overlegen lytteopplevelse med sine hodetelefoner og høyttalere samt å gi den beste servicen, slik at deres kunder kan få følelsen av at musikken de hører er akkurat slik artisten mente den skulle låte når de var i studioet. Som det raskest voksende varemerke innen hodetelefoner, er det både en ære, men også en utfordring å øke varemerkets markedsandel i Norden. Tura Scandinavia AB har en lang merittliste av påvist dyktighet i dette segmentet, og ser med entusiasme frem til utfordringen.

"Vi i Tura Scandinavia AB er veldig stolte av vårt samarbeid med Beats By Dr. Dre. Med dette fortsetter Tura Scandinavia AB å være den dominerende distributør av hodetelefoner på det Nordiske markedet. Vi ser frem til å styrke varemerket Beats by Dr. Dre, og målet for oss er å ta posisjon én. En viktig detalj er å bygge varemerket gjennom selektiv distribusjon. I dag er Beats by Dr. Dre overdistribuert i det Nordiske markedet, å få dette i orden vil være en prioritet for oss." sier Peter Olsson, Vice VD i Tura Scandinavia AB.

For mer informasjon, kontakt Vice VD Peter Olsson
E-post: peter.olsson@turascandinavia.com

About Beats Electronics, LLC
Established in 2008 as the brainchild of legendary artist and producer Dr. Dre and Chairman of Interscope Geffen A&M Records Jimmy Iovine, Beats Electronics provides a premium sound experience at every touch point of the consumer’s life. It is the parent company of the Beats™ by Dr. Dre™ line of high-quality headphones, Beats Audio™ HD-sound systems, and digital music service MOG which serves as the backbone for the company’s highly anticipated Beats Music offering launching later this year. The company's mission is to provide a superior end-to-end music experience - with headphones, devices and services - so fans feel the emotion and hear the music the way artists intended it to sound from the studio. This experience is aided by partnerships with HP and Chrysler Group.

Led by Co-Founder & CEO Jimmy Iovine, Co-Founder Dr. Dre, and President & COO Luke Wood, Beats Electronics is based in Santa Monica, CA

• beats by dr. dre
  • beats