Høstsesongen er storfavoritt blant tyrkiaturistene

Pressemelding   •   sep 19, 2019 15:13 CEST

God stemning og perfekte temperaturer langs Antalyakysten i både september og oktober! Foto: Malin Eriksson / Tyrkiareiser

- Høsten byr på temperaturer mellom 25-30 grader, noe som er perfekt for nordmenn som er vant til den skandinaviske sommeren, forklarer Yildiz Zerman, Head of Operations ved Tyrkiareiser.

Nordmenn fortsette å strømme til Tyrkia - ikke bare i sommermånedene, men også i september og oktober.  - Det er jo perfekt i september og oktober! Om jeg fikk velge ville jeg dratt til Tyrkia og Antalyakysten nå, sier Zerman.

Økt interesse gir fyldigere høstprogram

Høsten fortsetter å være en favorittmåned for reiser til Tyrkia og Antalyakysten. Dette synes tydelig i salgsstatistikken hos Tyrkiareiser, som viser at antall reisende i høstsesongen var høyt i 2018, og foreløpige tall viser en stor økning i 2019.

- Den store etterspørselen på høstreiser som vi så i fjor gjorde at vi i år kunne sette opp flyvninger fra enda flere avreisebyer enn foregående år, sier Yildiz Zerman. - Dette ser vi også at vi gjorde rett i.

I 2019 har reisearrangøren hele 7 avreisebyer i høstprogrammet; Oslo, Bergen, Trondheim, Haugesund, Kristiansand, Stavanger og Ålesund.

Les mer om høstreiser til Tyrkia.

Tyrkiareiser AS ble etablert i 2004 er i dag en av de ledende turoperatørene med avganger fra Norge til Tyrkia. I 2007 ble vårt søsterselskap Turkietresor i Sverige AB etablert og i 2017 slo vi sammen våre hovedkontor og flyttet til Stockholm. Tyrkiareisers mål er å tilby charterreiser av høy kvalitet til gode priser, og vi vil være førstevalget for norske reisende som ønsker å dra til Tyrkia. Hos oss skal kunden få personlig service og god informasjon om reisemål og aktiviteter.

Kommentarer (0)

Kommentar