​En bedre måte å slipe stål.

Tyrolit Premium *** Naturfiberskive gir deg som grovsliper stål og rustfritt stål en høyere arbeidskomfort og et bedre, og raskere sluttresultat.

Vår naturfiberskive har mange fordeler. En av dem er at den er laget av nettopp naturfibre, presset hamp, i stedet for glassfiber, noe som gjør den betydelig mer miljøvennlig og samtidig lettere å arbeide med uten å gå på akkord med stabiliteten og sikkerheten.

Men det finnes mange flere fordeler:

• Markant høyere levetid enn en fiberrondell
  • Bedre kantholdfasthet enn en lamellrondell
  • Det er lett å slipe gjennom det harde herdeskallet
  • Det trengs ingen underlagstallerken
  • Den har et kjølemiddel i skiven som gir en kjøligere sliping, noe som gir en hvitere slipeflate
  • Mindre vibrasjoner enn en vanlig navrondell

Den er ordentlig aggressiv og samtidig bekvem – og gir deg en betydelig høyere avvirkning. Du får dessuten en lengre levetid på rondellen.

Se filmen om naturfiberskiven her.

Tyrolit Premium *** Naturfiberskive – originalen som har vært på det svenske markedet i 5 år. Enda et resultat av vår forskning i forkant og lydhørhet når det gjelder markedets ønsker og behov.

Det er dette som gjør oss i TYROLIT til den ledende produsenten av slipeverktøy av høy kvalitet.

For ytterligere informasjon, kontakt: Göran Nyberg, Produktsjef, Tyrolit Norden
E-post:goran.nyberg@tyrolit.com, Tf.l: 08 540 870 40

• stål
  • sliping