TYROLIT BYGG OG ANLEGG LANSERER NY OPPDATERT HJEMMESIDE

Under DEMCON messen i Stockholm lanserte TYROLIT en oppdatert og forbedret versjon av sin hjemmeside. Siden inneholder mer og bedre informasjon om våre produkter. Oppdateringen har gitt siden en mer moderne opplevelse og har også gjort den enklere å navigere i. Du finner også manualer, teknisk informasjon, informasjon om TYROLIT Cutting Pro Competition og TYROLIT Diamond Club

På hjemmesiden finnes blant annet vår kundeklubb. Tyrolit Diamond Club er laget for å belønne våre lojale kunder. Som medlem utløses en premie hver gang du passerer en viss sum innkjøpt diamantverktøy. Det eneste du som kunde må gjøre er å registrere deg på hjemmesiden.

Hjemmesiden finnes på www.tyrolitdiamant.no

Vennligst kontakt for ytterligere informasjon:
Walter Sund, Salgssjef Construction, Tyrolit Norge
E-post: walter.sund@tyrolit.com, Tlf: 907 44 660

• information
  • hjemmeside
  • kundeklubb
  • kampanje
  • kontakt
  • produkter
  • webbplats
  • bygg och anlegg