TYROLIT CUTTING PRO EUROPEAN CHAMPION 2014 ER KÅRET

Den 18 februar 2014 var det igjen tid for TYROLIT’s Cutting Pro Competition, verdens eneste internasjonale mesterskap hvor en Europeisk mester i betonghulltaking skulle kåres. Konkurransen fant sted i Innsbruck, Østerrike.

Tyrolits Cutting Pro European Championship vokser for hvert år og konkurransen er steinhard. 27 finalister fra 14 land i hele Europa kjempet denne gangen om den høyt-hengende mestertittelen. For Norge deltok Elvis Anakiev og Gerd Daus.

Beklageligvis ble konkurransen for hard denne gangen og begge Nordmennene havnet utenfor pallen. Mestertittelen gikk til Sveitseren Jan Läderach som presterte imponerende resultater i alle disipliner. Sølvet gikk til Italieneren Luigi Zamperini og Mikel Jaroslav fra Tsjekkia tok bronse.

Beste Nordmann ble Elvis Anakiev på 7de plass. GRATULERER!

Her finner dere alle resultater og plasseringer

• betong
  • boring
  • saging