Kombiner Kölnbesøk og Rheinlands beste golfbaner.

Pressemelding   •   jun 05, 2018 11:00 CEST

Cologne: view towards the city centre with cathedral © DZT e.V. F: Francesco Carovillano

Når man tenker storbyopplevelser, tenker man ikke på golfspill i det grønne. I millionbyen Köln kan du oppleve begge deler.

Det er ikke alltid lett til å bli enig om programmet, når en storby skal utforskes.

Kanskje noen i familien vil på shoppingtur eller besøke museer du ikke er interessert i? Kanskje alle trenger en pause fra nye inntrykk? Vær så god, her er løsningen:

Bli kjent med de flotte golfbanene rundt Kölns domkirke. Denne enestående sjansen får du med «Rheinland golfpass“– både midt i uken og i helgen!

Slik gjør du:

Velg fire favoritt-golfbaner blant ni toppanlegg i Rheinland.

Når du besøker den første golfbanen, har du fra samme dag av lov til å besøke de andre tre andre golfanleggene du valgte i løpet av ett år fremover. Følgelig gir billetten deg mulighet til å spille én gang på alle fire golfbanene i løpet av året.

Velg blant følgende golfklubber:

Golfclub Der Lüderich, Golfanlage Clostermanns Hof, Golf & Country Club Velderhof, Golf BurgKonradsheim, Kölner Golfclub, Golf-Club Schloss Miel, Golf Club Oberberg, Golfclub Erftaue e.V., Golfclub Burg Overbach e.V.

Klubbene ber om forhåndspåmelding, når du spiller er det de lokale reglene i klubbene som gjelder. Billetten gir deg ikke mulighet til å delta i konkurranser.

Golfpasset koster 179,-- € per person og fås kjøpt her.

Kanskje du har lyst til å spille golf mens du er i Tyskland, men du skal ikke til Köln?

Om det fins en golfbane nær der du skal, kan du sjekke her. Finn den nærmeste golfbanen blant Tysklands 747 golfbaner.