Oppdag mer av Berlin for mindre penger!

Pressemelding   •   apr 18, 2017 11:00 CEST

Berlin: Skyline, Gewitter über dem Alexanderplatz, abends © DZT e.V. F: Nico Trinkhaus

Berlin er en enestående by med sterkt særpreg: Tysklands hovedstad midt i Europa er en magnet for millioner av mennesker, et legendarisk sted for kunst og kultur og et sted for tallrike arrangementer - 365 dager i året, 24 timer i døgnet.

Uansett hva du har planlagt å oppleve i Berlin, kan du med “The Berlin WelcomeCard all inclusive” være sikker på at oppholdet ditt i byen blir fullt av opplevelser for mindre penger.

Det er rett og slett enormt mye som kan gjøres i Berlin, og uansett om du vil besøke TV-tårnet, museumsøya eller teatret, trenger du ikke mye å tenke på adgangsbilletten og hva den koster.

Du får alt i Berlin med bare én billett. «The Berlin WelcomeCard all inclusive» gir deg både fri adgang til 30 attraksjoner i Berlin og inkluderer hop-on hop-off-bussturen. Ved siden av byens gratis kart inkluderer den i tillegg bruk av kollektivtrafikken i Berlin døgnet rundt, og på forespørsel også i Berlins omkrets. Opp til 3 barn mellom 6 og 14 år reiser også gratis med kollektivtrafikken. Men ikke bare det, du får også opp til 50% rabatt på ytterlige 200 attraksjoner.

For å finne ut om noen av de tallrike partnerne tilbyr akkurat det du har lyst til å gjøre, sjekk ut denne lenken, eller bare bruk listen som inspirasjonskilde for å planlegge oppholdet ditt.

Billetten kan kjøpes for 48 timer, 72 timer og 4 dager, enten i Berlin eller via nett

God fornøyelse i Berlin!