Unilabs og Norges Skiforbund har inngått samarbeidsavtale

Unilabs Røntgen og Laboratoriemedisin er stolte av å være samarbeidspartner med Norges Skiforbund Langrenn. Samarbeidsavtalen sikrer langrennslandslaget undersøkelse ved sykdom, uhell og skader og behandlingshjelp ved gitte tilfeller. Unilabs får også mulighet til å involvere og aktivisere egne ansatte. Salgs- og markedsdirektør Renate Hedenstad uttaler at vi er kjempestolte av å få lov til å støtte skilandslaget og gleder oss til samarbeidet.

- Torger Hansen som er administrativ leder for helseteamet i langrenn i Norges Skiforbund melder at de selvfølgelig ikke ønsker at utøvere skal bli skadet eller syke, men når noe inntreffer er de ofte avhengig av hjelp utenfra. Denne avtalen vil også være med på å øke helseteamets kompetanse, og et profesjonelt samarbeid som vil komme våre utøvere til gode.

• unilabs norge
  • stolt samarbeidspartner
  • norges skiforbund
  • laboratorie
  • røntgeninstitutt

Unilabs Norge er en av Norges ledende private leverandører av røntgenundersøkelser og total leverandør av laboratoriemedisin. Selskapet har over 350 ansatte og totalt 12 røntgeninstitutter strategisk i norske byer. Unilabs har over 30 års erfaringer med Laboratoriemedisin med topp moderne laboratorier i Oslo og Skien. Laboratoriet består av fire avdelinger, medisinsk biokjemi, medisinsk mikrobiologi, patologi og miljømikrobiologi. Unilabs medisinske spesialister er blant de fremste i landet.

Med mantraet Care Big jobber vi i Unilabs kontinuerlig med utvikling av våre ansatte og kvalitet i alle ledd mot våre kunder og pasienter. Den norske virksomheten er en del av Unilabs globalt, med mer enn 7500 ansatte fordelt på 12 land.