Jan Lång utnevnes som ny CEO for Unisport konsernet

Styret i Unisport har satt inn Jan Lång som konsernsjef fra 12.august 2020. Jan vil samtidig gå ut av sin rolle som styrets leder, og Olof Sandén har blitt utnevnt som ny styreleder.

For mer informasjon:
Jan Lång, CEO, Unisport
+358 40 508 7223

Unisport er markedsledende på overflater til sportsanlegg og utstyr til idrettsanlegg i Norden. Unisport omsetter for 146 millioner euro og har 400 ansatte i 6 land. Hovedkontoret ligger i Vantaa, Finland. Selskapene som opererer i Finland, Sverige, Norge, Danmark, Storbritannia og Nederland kompletterer hverandre produktmessig og geografisk. www.unisport.com

I Norge er selskapene Unisport Scandinavia, Saltex, Scandi Sport og Ifas Sport nå samlet under det felles merkenavnet Unisport. De fire selskapene utfyller hverandre, og er Norges ledende totalleverandør til idretts- og aktivitetsanlegg, med en produktportefølje som spenner fra kunstgressbaner, ballbinger, sportsgulv, tribuner, skillevegger og fastmontert idrettsutstyr, til gymmatter, baller og hoppetau.

Unisport sin visjon er å skape et sunnere samfunn. Dette søker vi å oppnå gjennom å tilby attraktive idretts- og aktivitetsanlegg som inspirerer til bevegelse.

Petter Ødegaard

Pressekontakt Marketing Markedsføring og kommunikasjon 95026239