Ny i styret i et borettslag eller sameie?

Jobben blir straks mer interessant og spennende når du vet at:

• Du kan bruke kveldene på andre ting enn matte. Vi i Usbl kan ta oss av tjenester som budsjettering og regnskapsførsel, innkreving av felleskostnader og generell rådgivning for styret om daglig drift av borettslaget eller sameiet.
  • Du slipper unødvendige bekymringer om sikkerheten i borettslaget/boligsameiet . Usbl tilbyr nemlig skreddersydde nettbaserte verktøy, som gjør det enklere for styret å følge opp kravene til HMS og planlegge vedlikeholdsarbeidet i borettslaget eller sameiet.
  • Du behøver ikke å være spesielt nevenyttig eller kunne alt om vedlikehold og rehabilitering selv. Vi kan hjelpe til med både planlegging og gjennomføring. En gjeng med ingeniører, takstmenn og håndverkere i Usbl Prosjekt har lang erfaring og kan hjelpe til med vedlikehold av bygninger, lekeplasser og uteområder.
  • Det er penger å spare! Som kunde i Usbl får borettslaget eller sameiet ditt også tilgang til gode rabatter på tjenester som forsikring, fellesstrøm og containerleie.
  • Du kan bruke tiden din på beboerne og det de ønsker seg, og heller la Usbl ta seg av administrative oppgaver. Vi skreddersyr tjenesten til ditt borettslaget/boligsameiet og tar oss gjerne av alt fra innkalling til styremøter og protokoller til oppfølging av vedtakene.
  • Engstelig for å bli dratt inn i en eiendomstwist med naboen? Våre advokater har lang erfaring med problemstillinger knyttet til bolig- og eiendomsrett, både i privat og offentlig sektor. Vi kan derfor hjelpe styreledere med juridisk bistand i forbindelse med eiendomstvister, husleierett og spørsmål om eierseksjonsloven. Styrer i borettslag og sameier som er forvaltet av Usbl og alle våre medlemmer får disse tjenestene til en gunstig pris.