Usbl og Sparebank1 samlokalisert i Holmestrand

Samarbeid og fremtidstro

Kontoret ble offisielt åpnet sammen med fungerende ordfører i Holmestrand.

- Vi ønsker SpareBank1 BV hjertelig velkommen til lokalene våre med sine bankansatte og regner med at dette blir en stor suksess, sa en fornøyd administrerende direktør i Usbl, Johan Bruun. Usbl har som mål å være best på boligrelaterte medlemsfordeler, og banktjenester er en naturlig del i det. Det at vi nå får Sparebank1 BV inn i våre lokaler gjør disse tjenestene mer tilgjengelig for våre medlemmer som bor i området. Han ser frem til videre vekst og samarbeid i tiden fremover.

- Vi er veldig fornøyde med samarbeidet med Usbl og glade for å etablere oss i et spennende marked. Holmestrand er et vekstområde med mange muligheter og vi vil gjerne delta i lokalsamfunnet og næringsutviklingen her, sier administrerende direktør i Sparebank1 BV, Rune Fjeldstad. Lokalkontoret blir et papirløst rådgivningskontorer med fleksible åpningstider. Vi har allerede kunder i det aktuelle området, og ser at porteføljen vokser. Dette er en viktig satsing for SpareBank1 og Usbl.

• Vestfold