Usbl inngår samarbeid med Styretavla

Usbl har nylig inngått samarbeid med Styretavla, en digital oppslagstavle og kommunikasjonskanal for borettslag og sameier.

Styretavla har til hensikt å gjøre informasjonsflyten mellom styret og beboere enklere, og plasseres i oppganger eller andre fellesarealer hvor beboere ferdes. Dette er en enkel og effektiv kommunikasjonskanal hvor målet er å tilby en kanal alle kan se, med enkel oppdatering, interessant innhold og den skal kunne styres fra hvor som helst.

Så langt har selskapet som står bak Styretavla selv stått for salg og distribusjon av løsningen, men ved å inngå en samarbeidsavtale med Usbl, vil dette kunne spres til langt flere.

¨- Vi er veldig fornøyd med å ha inngått en samarbeidsavtale med Styretavla, og dermed få mulighet til å tilby en digital oppslagstavle til de borettslagene og sameiene vi forvalter, sier Johan Bruun, administrerende direktør i Usbl. Vi har stor tro på at dette vil forenkle kommunikasjonen betraktelig. Dette er også helt i tråd med vår strategi om å bidra til mer miljøvennlige løsninger som reduserer papir og annet forbruk, avslutter Bruun.

- Det å få Usbl med på laget er et kvalitetsstempel og viser at vårt produkt har livets rett. Med de i ryggen er det mulig å nå ut til langt flere. Folk ønsker seg enkle løsninger, og vi får mange tilbakemeldinger fra våre kunder at vi har klart å skape et produkt som er nettopp det, sier Halvor Namtvedt, medgründer av Styretavla.