Hagen er i luften

Nå kan du opprette en rose tunnel, et tårn med hengende klematis eller en frodig lysthus som jevn og like vakker venter deg hver eneste sesong. Vansta hage er sikker kvalitet og nok en gang fant vi en leverandør som virkelig kjenner sine ting og er ikke villig til å inngå kompromisser for kortsiktig sparing statistikk. godt som vi forstår at en hage ikke er gjort på et øyeblikk, men vokser over tid. Som forståelsen og betydningen av de objektene jeg satser på pass denne tidsaspektet og står fast og sikkert for fremtiden til floral display.

Jada, det koster litt mer enn en rackigt anlegg støtter i vanlig handel, men du trenger ikke se innsatsen kollaps og i stedet kan oppleve gleden du opprinnelig tenkt. Det er verdt det.

Classic hage elementer produserer alle sine buer, tårn og Bowers av pulverlakkert støpejern med solide bolter og beslag. Alltd med en solid idé for hvordan ankerplassen i jorda foregår, og likevel utrolig lett å montere.

Vansta Hage er eksklusiv agent for hele Skandinavia. Produktene er tilgjengelig for salg på nettsiden vår for levering til kunden.

Managing Director
VANSTA TRÄDGÅRD AB