Nå blir Viaplay også tilgjengelig offline

Viaplay lanserer nå funksjonen Download-to-go, noe som gjør det mulig å se store deler av Viaplays filmer og TV serier på iOS-enheter også der det ikke finnes Internett-oppkobling.

Som en del av Viaplays arbeid med å gjøre innholdet sitt tilgjengelig overalt, tilbyr de nå mulighet til å lagre filmer og TV serier offline i opptil 30 dager. Det lagrede materialet kan ses uansett hvor man befinner seg, og helt uten tilgang til Internett.

Med funksjonen Download-to-Go kan man nå se store deler av innholdet vårt uten å være oppkoblet. Perfekt når man skal på hytta eller er på flyreise. Man er ikke lenger avhengig av 3G eller WiFi, noe som gir seerne enda større frihet til selv å velge hvor og når de skal se sine favorittfilmer og TV-serier, sier Niclas Ekdahl – adm. Direktør i Viaplay.

Download-to-Go er en integrert del av Viaplays tilbud og koster ikke noe ekstra. Det nedlastede innholdet er tilgjengelig i 30 dager og er lett å finne i applikasjonen. Det er også mulig å slette innholdet etter at man har sett det for å spare plass. Download to Go er i dag bare tilgjengelig i Viaplays iOS-apper (iPhone og iPad).

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Janette Cohen, PR Manager
Telefon: +46 (0)73 6991978
E-postadresse: janette.cohen@viaplay.com

Viaplay er Skandinavias ledende online-tjeneste for TV, film og sport. Viaplay tilbyr de nyeste TV-seriene, flere tusen populære filmer og direktesendte sportsarrangementer i verdensklasse som engelske Premier League, UEFA Champions League, NHL og Formel 1. Viaplay finnes for PC-er, smarttelefoner, nettbrett, Smart TV (Samsung, Panasonic, LG og Philips) og Viasat-bokser. Les mer på www.viaplay.com.

Viaplay AB er en del av Modern Times Group (MTG), som er et internasjonalt medieselskap med virksomhet som omfatter fire kontinenter og inkluderer gratis-TV, betalings-TV, radio og innholdsproduksjon. MTGs Viasat Broadcasting driver gratis-TV- og betalings-TV-kanaler, som finnes på Viasats egen satellittplattform og tredjeparts nettverk, og de distribuerer også TV via Internett. MTG er også den største aksjeeieren i CTC Media, som er Russlands ledende uavhengige TV-selskap. Besøk www.mtg.se for mer informasjon

• tv-plattform
  • iphone