Viaplay feirer 200 års-jubileum med musikkfestival

Ta med din 17.mai-feiring til Viaplay – vi skal livestreame musikkfestivalenSize In The Park og gir alle musikkelskere verden over muligheten til å se gratis denne fantastiske musikkbegivenheten som foregår på selveste nasjonaldagen!

Steve Angello har ikke ligget på latsiden siden bruddet med Swedish House Mafia, nå får han hjelp av noen av de største DJ’ene og artistene innen elektronisk musikk. Således en fin gave fra «söta bror» i anledning 200 års-jubileum. Perfekt underholdning etter en lang dag med korpsmusikk i 17. mai-toget!

- Size in the Park livestreames på Viaplay og gir alle musikkelskere verden over muligheten til å delta gratis på dette fantastiske musikkeventet, selv om de ikke har anledning til å være på plass i Kungsträdgården, Stockholm. Viaplay vil koble mennesker sammen med den underholdningen som de liker best og det er et naturlig steg å tilby mer fra Steve Angello til verden gratis online. Samtidig en fantastisk mulighet for nordmenn overalt å fortsette festen utover kvelden, sier Rikard Steiber, administrerende direktør på Viaplay.

Viaplay finns på PC, Mac, Android- og iOS-mobiler, nettbrett, LG Smart TV, Samsung Smart TV, Philips Smart TV, Panasonic Smart TV, Xbox 360, PlayStation® 3 samt PlayStation® 4

Se konserten her: viaplay.com/sizeinthepark
Les mer om Size in the park på: sizeinthepark.com
Les mer om Viaplay på: viaplay.no