Viaplay nominert til beste TV-app

Viaplay er som første og eneste nordiske streaming-tjeneste nominert i kategorien Best TV App til TV Connect Industry`s Awards med sin IOS-app og dens funksjonDownload-To-Go.

Som den første nordiske streaming-tjenesten noensinne har Viaplay blitt nominert til TV Connect Industry Awards. Totalt er det fem streaming-tjenester som har gått videre, og vinneren avsløres den 20. mars i London når TV Connect Industry går av stabelen.

- Vi er stolte over nominasjonen som beste TV-App. Det er et bevis på den suksessen vi har hatt når det gjelder å levere den beste streaming-tjenesten til forbrukerne, sier Niclas Ekdahl, adm. direktør i Viaplay. En erkjennelse som taler til Viaplays fortsatte produktutvikling og som vi tar med oss i virksomheten vår.

Download-to-Go er en integrert del av Viaplays tilbud og koster ikke noe ekstra. Det nedlastede innholdet er tilgjengelig i 30 dager og er lett å finne i applikasjonen. Det er også mulig å slette innholdet etter at man har sett det, for å spare plass. Download-to-Go er i dag bare tilgjengelig i Viaplays iOS-apper (iPhone og iPad).

Les mer om Viaplay på: www.viaplay.no

Les mer om TV Connect Awards på: www.tvconnectawards.com

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Janette Cohen, PR Manager
Telefon: +46 (0)73 6991978
E-post: janette.cohen@viaplay.com

Viaplay er Skandinavias ledende online-tjeneste for TV, film og sport. Viaplay tilbyr de nyeste TV-seriene, flere tusen populære filmer og direktesendte sportsarrangementer i verdensklasse for eksempel UEFA Champions League, PGA, NHL og Formel 1. Viaplay er tilgjengelig på PC/Mac, smarttelefoner, nettbrett, Smart TV, PlayStation®3 og Viasats digitalmottakere, Xbox360 og Playstation 3.
Les mer på www.viaplay.com.

Viaplay AB er en del av Modern Times Group (MTG), som er et internasjonalt medieselskap med virksomheter som omfatter fire kontinenter og inkluderer gratis-TV, betalings-TV, radio og innholdsproduksjon. MTGs Viasat Broadcasting driver gratis-TV og betalings-TV-kanaler, som fås på Viasats egen satellittplattform og tredjeparts nettverk, og distribuerer også TV via Internett. MTG er også den største aksjeeieren i CTC Media, som er Russlands ledende uavhengige TV-selskap.
Besøk www.mtg.se for mer informasjon.