Viaplay vil spre budskapet om Peace One Day

Peace One Day er en iniativ for å øke bevisstheten rundt den årlige fredsdagen den 21. september. Siden starten har kampanjen jobbet for fred og sikkerhet ved hjelp av ambassadører som Angelina Jolie, Elton John og Jude Law. Viaplay vil være med og lede oppmerksomhet til Peace One Day og kommer å direktesende den avsluttende gratiskonserten fra den demokratiske republikken Kongo med artister som Akon.

Peace One Day har gjort utrolige innsatser for fred og sikkerhet rundt om i verden. For oss på Viaplay er det derfor en selvfølgelighet å hjelpe til å spre deres budskap om den årlige fredsdagen, sier Rikard Steiber, Adm. Dir. og Chief Digital Officer, MTG.

I Norden er bevisstheten rundt Peace One Day lav – det vil Viaplay være med å endre. For å skape oppmerksomhet rundt arrangementet vil Viaplay direktesende gratiskonserten fra den demokratiske republikken Kongo. Her vil blant annet Akon opptre.

Viaplay starter også en kampanje i sosiale medier for å øke bevisstheten rundt fredsdagen den 21. september på siden viaplay.no/pod

• ott
  • tv