MTG sikrer nye fotballrettigheter

MTG har sikret seg rettighetene til Sør-Amerikas kvalifiseringskamper til VM 2018, samt kvalifiseringen til Copa America og Brasils privatlandskamper som spilles utenfor Sør-Amerika. Sendingene starter allerede denne uken, og kampene sendes på Viasat Fotball og Viaplay.

Nå kan du følge storlagene Argentina, Brasil, Chile og Colombias vei for å sikre seg en plass i verdensmesterskapet i fotball i Russland 2018. Stjernespillere som Messi, James Rodriguez, Neymar og Alexis Sanchez kjemper alle for å kunne delta i verdens største fotballfest. Kampene kan du se allerede fra og med denne uken på Viasat Fotball og Viaplay.

Kvalifiseringen, som allerede er i gang, sparkes i gang hos MTG med storoppgjøret mellom Argentina og Brasil. Kampen sendes førstkommende helg og uken etter følger kvalifiseringskampen mellom Brasil og Peru.

I tillegg til Sør-Amerikas VM-kvalifisering har MTG sikret seg rettighetene til å vise kvalifiseringskampene til populære Copa America og Brasils privatlandskamper på bortebane.

Alle kampene sendes og fordeles mellom Viasat Fotball og Viaplay

Natt til fredag 13. november, kl. 01.00: Argentina-Brasil: Viasat Fotball/Viaplay
Natt til onsdag 18. november, kl. 01.00: Brasil-Peru: Viasat Fotball/Viaplay.

Se øvrige kamptidspunkter og oppsett på viasport.no.

• Kunst, kultur, underholdning

• viasat fotball