Viasat følger VM-kvalifiseringen med ni kamper direkte

Fredag 12. og tirsdag 16. oktober ruller VM-kvalifiseringen videre, og Viasats sportskanaler sender hele ni kamper direkte fra disse to landskampdagene. Blant høydepunktene finner vi Russland-Portugal og Irland-Tyskland førstkommende fredag, samt Spania-Frankrike og Tyskland-Sverige neste tirsdag. Alle kampene vises også direkte på web-tv gjennom Viaplay.

Mye står på spill når VM-kvalifiseringen ruller videre med to landskampdager kommende uke. Målet for alle er å kvalifisere seg til fotball-VM i Brasil i 2014.

VM-KVALIFISERING PÅ VIASATS SPORTSKANALER:

Fredag 12. oktober:
Kl. 17.00: Russland-Portugal. Direkte på Viasat Fotball/Viasat Sport HD.
Kl. 19.00: Albania-Island. Direkte på Viasat Sport.
Kl. 20.30: Nederland-Andorra. Direkte på Viasat Fotball.
Kl. 20.50: Wales-Skottland. Direkte på Viasat Sport.

Tirsdag 16. oktober:
Kl. 18.00: Færøyene-Irland. Direkte på Viasat Fotball.
Kl. 20.45: Tyskland-Sverige. Direkte på Viasat Fotball/Viasat Sport HD.
Kl. 21.00: Spania-Frankrike. Direkte på Viasat Sport.
Kl. 02.00: USA-Guatemala (natt til onsdag). Direkte på Viasat Fotball.

• spania-frankrike
  • nett-tv