Viking Festival - design din egen festivalstøvel.

Viking Outdoor Footwear har skapt en ny damegummistøvel som du kan sette ditt eget preg på. Støvelen har et klassisk utseende og sørger for at føttene har det behagelig og tørt i regnet.

Nordiske somrer er tid for venner, musikk, moro – og regn. Det våte været trenger imidlertid ikke ødelegge den gode stemningen. Alt du trenger er positiv innstilling, litt kreativitet og et par flotte gummistøvler. Viking har løsningen.

Nytt for SS19 er damestøvelen Festival, en komfortabel og funksjonell gummistøvel og som kan tilpasses slik at den matcher enhver personlighet.

Gjør den til din egen

Festival dreier seg om uttrykk. Du kan bruke den slik den er – eller du kan gjøre den til din egen. Støvelen har et feminint snitt og en inspirerende tekstur, og den har en rålengde som lar deg bestemme høyden og formen. Alt du trenger er en saks. Dessuten leveres støvlene med fargerike tusjer som du kan bruke til å tegne og skrive på støvlene og lage akkurat det designet du vil.

Komfort og kvalitet

I likhet med alle Vikings gummistøvler er Festival laget av naturgummi, som er et slitesterkt og elastisk materiale. Inneleggssålen i støvlene kan tas ut, og de er foret med polyester som gir en myk følelse og litt ekstra støtte. Festival har god passform og er utviklet for å gi deg komfort hele dagen, uansett hvor veien måtte føre deg.

Støveles yttersåle har en liten hæl og Festival leveres med en egen pose som er praktisk å bære – du vet nemlig aldri når det dukker opp regntunge skyer på himmelen.

• over oslo
  • musikkfest