Ny Country Manager for Viking Footwear AS begynner fra årsskifte!

Pressemelding   •   nov 16, 2016 10:23 CET

Kjetil Reppen er klar for Viking Footwear AS

Kjetil har lang erfaring fra salg og distribusjon i både sports- og skofaghandelen, og kan vise til gode resultater fra salgsleder-roller i Adidas, Nike og Puma. Kjetil har de siste tre årene ledet den norske salgsavdelingen hos Sportmarket.

«Jeg er veldig takknemlig for å få være med på å videreutvikle Viking Footwear. Et varemerke med en lang og stolt historie. Jeg ser fram til å komme inn i et team med masse erfaring og tror at min kunnskap skal komme til nytte for å skape ytterligere vekst og posisjonere varemerket for fremtiden. Vi skal sammen med våre gode samarbeidspartnere legge til rette for å skape nye gode forbrukeropplevelse der folk ferdes, være seg i barnehagen, i skolegården, i byen eller ute i naturen» sier Kjetil Reppen.

«Viking er et sterkt merke med lange tradisjoner og høye ambisjoner for fremtiden. Vi er svært glade for å få Kjetil om bord for å lede et offensivt salgsteam i Norge mot videre vekst», sier adm. dir. Trond Langeland.

Kjetil Reppen starter i Viking Footwear AS den 2. januar 2017.

Kontakt gjerne Adm. dir. Trond Langeland på mobil 9159 5428 for eventuelle spørsmål.

Kommentarer (0)