Visma Consulting kåret til årets klatrer under Episerver Partner Awards

Prisen som Årets klatrer deles ut til den partneren som har hatt sterkest utvikling i løpet av det siste året, og som fortjener anerkjennelse for sitt utviklingsarbeid med digitale løsninger.

Episerver Partner Awards ble i år arrangert i forbindelse med Episervers kundedag Episerver Ascend Nordic som samlet over 1500 deltakere fra Norge, Sverige, Finland og Danmark onsdag 9. og torsdag 10. november i Stockholm.

Prisen som årets klatrer er i all hovedsak basert på følgende kriterier:

• Omsetning av Episervers produkter og tjenester
  • Dokumentert kompetanse
  • Salgs- og markedsfokus rundt alle Episervers løsningsområder

Begrunnelse for tildelingen:
- Visma Consulting har markert seg spesielt innen offentlig sektor og deres dedikerte utviklere har god kjennskap og kunnskap om nettskytjenester. Med sine siste prosjekter har de nå god fart å bygge videre på i tiden fremover, og det er en glede å jobbe med dem, sier Petter Balstad, Head of Sales and Marketing i Episerver Norge.

- Vi opplever tildelingen som en stor anerkjennelse av det målrettede arbeidet vi og våre kunder har gjort for å etablere nye digitale tjenester for offentlige nettsteder. Den oppleves også som en bekreftelse på vår strategi. Vi valgte å gjøre EPiServer til vår foretrukne CMS, og prinsippet om Cloud First i våre prosjekter, sier Lars Stokke, Forretningsområdeleder for Skyløsninger i Visma Consulting.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Lars Stokke, Forretningsområdeleder for Skyløsninger i Visma Consulting, e-post lars.stokke@visma.com eller telefon 48000660

• Data, telekom, IT

Om Visma

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, outsourcingstjenester, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 400 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 330 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har 7 400 ansatte og hadde i 2015 en omsetning på NOK 8 338 mill. Se visma.no og visma.com

Lage Bøhren

Pressekontakt Head of Communication Norway +47 921 57 801