Visma gir småbedrifter mulighet til å vinne 100 000 kroner

Visma Mamut utlyser ny konkurranse med en premie på 100 000 kroner – etterlyser småbedrifter og startups som trenger hjelp til å få drømmene sine realisert.

Visma har i mange år hjulpet småbedrifter med å forenkle arbeidsdagen med skybaserte økonomisystemer. I mars passerte Visma eAccounting 100 000 kunder, og Visma feirer ved å støtte en av de mange småbedriftene som har store ambisjoner, men behøver litt økonomisk drahjelp for å komme i gang.

– Småbedriftene er veldig viktige for oss i Visma – og ikke minst viktige for verdiskapningen i Norge. Vi som jobber med Visma eAaccounting heier på gründerne og småbedriftene som tør å satse, og ønsker derfor å bidra til å realisere drømmen til en småbedrift der ute, sier Kenneth Løvold, administrerende direktør i Visma Mamut AS.

Konkurransen er utlyst på Facebook, og bedrifter kan delta ved å like posten og si hva de ønsker å bruke premiepengene på i kommentarfeltet. Frist for deltakelse er 30. juni.

– Ingen drømmer er for store eller for små. Vi oppfordrer derfor alle småbedrifter, grundere og startups til å besøke Facebook-siden vår og fortelle hva de ville brukt 100 000 kroner på, avslutter Løvold.

Les mer om konkurransen her.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Marius Andersen, Marketing Director i Visma Mamut, +47 40451976, marius.andersen@visma.com

Om Visma eAccounting
Visma eAccounting er Norges mest brukte nettbaserte faktura- og regnskapsprogram. Programmet er tilpasset mindre bedrifter og enkeltpersonforetak som ønsker å effektivisere sin hverdag med automatiske funksjoner, smarte apper og integrasjoner.

• Entreprenørskap

Om Visma

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 760 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 300 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har 6 700 ansatte og hadde i 2017 en omsetning på NOK 9 346 mill. Se visma.no og visma.com.

Lage Bøhren

Pressekontakt Head of Communication Norway +47 921 57 801