Visma inngår ny avtale med Skatteetaten for utvikling av skatteetaten.no

Visma Consulting har vunnet avtale for utvikling, forvaltning og drift av informasjonsportalen skatteetaten.no. Avtalen gjelder tre år fra kontraktsignering, med mulighet for forlengelse i ett år.

Skatteetaten er opptatt av innovasjon og benytter digitale flater for effektiv kommunikasjon. Målet med Skatteetatens nettsider er å gjøre det enklere for privatpersoner og næringslivet å få tilgang til informasjon fra etaten og å utføre tjenester.

- Visma Consulting har lang erfaring med utvikling av informasjonsportaler og skyløsninger i offentlig sektor. Vi synes det er veldig spennende å få hjelpe Skatteetaten med utvikling av deres kanskje viktigste kanal ut mot Norges befolkning, sier Vidar Evensen, Administrerende direktør i Visma Consulting AS.

For mer informasjon, kontakt:
Vidar Evensen, Administrerende direktør i Visma Consulting, tlf 911 24 123

• Økonomi, finans

Om Visma

Visma gjør virksomheter mer effektive. Konsernet leverer programvare, innkjøpsløsninger, innfordringstjenester, butikkdataløsninger, samt IT-relatert utviklings- og konsulentvirksomhet. Visma forenkler og automatiserer virksomhetsprosesser innenfor både privat og offentlig sektor. 600 000 nordeuropeiske kunder benytter Vismas produkter og tjenester, og ytterligere 300 000 bruker Visma som hosting-partner. Konsernet har 5 500 ansatte og hadde i 2016 en omsetning på NOK 7 855 mill. Se visma.no og visma.com

Lage Bøhren

Pressekontakt Head of Communication Norway +47 921 57 801