Få iskalde toner i blondt hår med Ice WHiTE SHaMPOO fra Lee Stafford!

Den britiske kjendisfrisøren Lee Stafford lanserer enda et stjerneprodukt! Ice WHiTE SHaMPOO er utviklet i samarbeid med VITA, spesielt med tanke på norske kvinner og deres ønsker og behov!

Ice WHiTE SHaMPOO er en toningshampoo som fjerner gule toner i bleket hår og gir en kald “granny chic” look. Den inneholder UV-beskyttelse som absorberer skadelige UV-stråler og beskytter fargen fra å falme, samtidig som den tilfører fuktighet, glans og styrker håret ved hjelp av Panthenol (Pro-vitamin B5). Den motvirker også statisk hår.

Tips fra Lee: La sitte i håret i 3-5 minutter for den ultimate “granny chic” looken!

Pris: 159,-

Lee Stafford Ice WHiTE SHaMPOO fås i alle VITA-butikker og på VITA.NO!

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer. Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment.Merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, Erborian, Nails inc, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail, Jan Thomas Studio Cosmetics/Skincare og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.