NYHET! Hvitere tenner med 100% naturlig kull fra kokosskall!

Den seneste trenden innen whitening har kommet til Norge og VITA! Nå skal du gjøre tennene hvitere ved hjelp av 100% naturlig kull fra kokosskall. Kullets høye absorbsjonsevne gjør at det trekker til seg misfarge og gjør tennene hvitere, samtidig som det rengjør tenner og tannkjøtt for smuss. NAO Cosmetics Coco Teeth Whitening får du eksklusivt hos VITA, VITA Exclusive og VITA.NO fra slutten av mai 2017!

NAO Cosmetics Coco Teeth Whitening er kanskje den morsomste, enkleste og raskeste whitening-behandlingen på markedet, og best av alt - den er ikke skadelig for emaljen!

• Dypp en våt tannbørste i kullet og puss tennene i ca. 3-4 minutter. Vi anbefaler å bruke NAO Cosmetics Bamboo Toothbrush, som har en myk bust som er ekstra skånsom mot tenner og tannkjøtt.
  • Skyll deretter tennene grundig.
  • Gjenta behandlingen daglig i ca. én uke. Gjenta deretter en gang i uken eller ved behov.

NAO Cosmetics Coco Teeth Whitening er 100% naturlig kull i pulverform, og kommer i en boks som holder til over 100 behandlinger.
Pris: 349,-/stk

NAO Cosmetics Bamboo Toothbrush er laget av økologisk bambus som er naturlig antibakterielt, og har en myk DuPont-bust.
Pris: 69,-/stk.

NAO Cosmetics fås i alle VITA-butikker, et utvalg VITA Exclusive-butikker og på VITA.NO i slutten av mai 2017.

NB! Vi anbefaler å utvise forsiktighet ved bruk av produktet, da kull i pulverform kan sette flekker på klær, tekstiler, møbler og andre overflater. Skru alltid lokket godt igjen og vask hendene etter bruk.

• nao cosmetics
  • nao
  • coco teeth whitening

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer. Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment. Noen av merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, Nails inc, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail, Jan Thomas Studio Cosmetics og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.