NYHET! The Great British Grooming Co: Skjeggpleie til den moderne mannen!

Skjeggtrenden er kommet for å bli! VITA lanserer nå The Great British Grooming Co., en helt ny grooming-serie utviklet for å bringe tradisjonell grooming til dagens moderne mann. Med eksepsjonelle formuleringer og høy kvalitet bidrar produktene til at skjegget holdes rent, mykt og fyldig. Nøkkelingrediensen i produktene er Argan Oil, som tilfører rikelig med fukt og næring både til hud og hår.

Serien består av fire produkter som skal bidra til at mannen får et rent, velstelt og velduftende skjegg. Kanskje The Great British Grooming Co. er det perfekte gavetipset til farsdagen 13. november?

BEARD WASH: For å skånsomt rense og friske opp skjegget, samtidig som det skal løse opp floker og gjøre skjegget mykt.

Pris: 119,- (200ml)

THICKENING SERUM: Gi skjegget et boost det aldri har sett maken til! Keratin og proteiner bidrar til å styrke hårsekkene og gjøre skjegget fyldigere. Perfekt for skjegg som vokser ujevnt eller "flekkvis".

Pris: 149,- (100ml)

BEARD OIL: Multi-tasking produkt som hjelper med å mykgjøre grove, dehydrerte ansiktshår. Den kraftfulle arganoljen gir hårene næring samtidig som den tilfører fuktighet til huden under. Lett olje som absorberes raskt.

Pris: 199,- (75ml)

BEARD BALM: For skjegg som behøver ekstra disiplin. Balmen bidrar til å holde skjeggets fasong hele dagen. Med sheasmør, kokosolje og arganolje gir den også huden næring.

Pris: 169,- (50g)

The Great British Grooming Co. finner du kun hos VITA og i vår nettbutikk.

• the great british grooming co
  • herre
  • mann
  • skjegg
  • grooming
  • vita

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer. Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment.Merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, Nails Inc, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail, The Great British Grooming Co og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.