Sensilis SKIN DELIGHT –Energi-boost og ny glød til huden!

Ny anti-age linje fra ca. 25 år+ spesielt formulert for hud som trenger ny glød, fuktighet og ny energi

SKIN DELIGHT ANTIAGING CREAM (50ml)Pris 299,-

• Reduserer tegn på tretthet og stress
  • Beskytter og styrker huden mens den gjenvinner sin vitalitet og glød
  • Unik tekstur for alle hudtyper med en naturlig, frisk og allergen-fri duft
  • Helt uten parabener, mineraloljer og allergener
  • Reduserer de første aldringstegn

Dokumenterte resultater etter kun en måneds behandling:

• Økt glød: opp til + 30%
  • Reduksjon av rynker: ned med -28,5%
  • Økt fuktighetsnivå i huden: opp med + 31%
  • Mer struktur til huden: opp til + 15%

SKIN DELIGHT BLACK PEELING (50ml)Pris 229,-

Superdeilig gråsortsort skrubb med kull som fremmer glød i huden og hindrer urenheter.

• Nydelig, revitaliserende sort ansiktspeeling med kull som umiddelbart gir fornyet glød til huden.
  • Stimulerer cellefornyelsen
  • Gir en jevnere hudtone og etterlater huden med ny glød
  • Forebygger mot urenheter

Bruksanvisning: Påføres 1-2 ganger i uken etter din daglige rens. Mest gunstig om kvelden. Masseres inn på huden og rens av med rikelig med vann.

Sensilis er en spansk hudpleieserie som forener vitenskap, skjønnhet og nye trender - alt til fordel for huden. Bak merket er leverandøren Dermofarm som har et prestisjefylt laboratorium dedikert til forskning og utvikling som har gjort stadige gjennombrudd innen hudpleie i 40 år. De er kjent for å benytte det siste innen ingredienser og produktene blir produsert under de strengeste standarder for farmasøytisk industri.

Sensilis passer alle kvinner. I Spania selges Sensilis på apotek og serien er spesielt utviklet for kvinner med sensitiv hud. Sensilis kombinerer teknologi og ekspertise, og skaper enestående løsninger slik at alle kvinner kan finne de produktene som passer sin hud best. Sensilis selges kun i VITA –kjeden

• kull
  • peeling
  • glød
  • skindelight
  • sensilis

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer. Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment.Merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, Nails inc, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail, Jan Thomas Studio Cosmetics og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.

Randi Brunstad

Pressekontakt Brand Manager Sensilis, Comodynes, Nails Inc, Smilelab, VITA Helse, Harmoni

Tone Pettersen

Pressekontakt Brand Manager BETER, Beter Elite, L.A:B.2, Sensationail, Revlon Lashes, VITA Accessories 92824636