Mediapilot innleder samarbeid med Lissly

Medieanalysebyrådet Mediapilot og den svenske aktøren innenfor overvåkning av sosiale medier, Lissly, innleder nå et strategisk samarbeid.

Med Lisslys kvantitative verktøy for overvåkning av sosiale medier samt Mediapilots erfaring og kompetanse med kvalitative analyser kommer kundene nå kunne dra stor nytte av en helhetsløsning for overvåkning, oppfølging og analyse av sosiale medier.

- Vi har lenge lett etter en sosial medieovervåker som opererer på et omfattende nivå og Lissly har overgått våre forventninger siden lanseringen. Lissly står for et unikt verktøy som innhenter alt av sosiale medier på en meget god måte. Samarbeidet tillater oss å ytterligere fokusere på det vi gjør best, den kvalitative analysen. Dette blir veldig spennende sier Margareta Ternell, daglig leder for Mediapilot i Sverige.

- Mediapilot har stor kunnskap rundt kvalitative analyser og vi er veldig stolte over at Mediapilot har valgt Lissly som verktøy og samarbeidspartner for overvåkning og analyse av sosiale medier, sier Jonas Castegren, styreformann i Lissly.

For videre informasjon, ta kontakt med:

Mediapilot

Margareta Ternell, daglig leder i Sverige, +46 (0)706-42 00 16

Lissly

Jonas Castegren, styreformann i Lissly, +46 (0)735-19 92 00

• PR, kommunikasjon

• tns sifo
  • redaksjonelle medier
  • pr-verdi
  • pr research
  • internationella medieanalyser
  • analyseverktøy
  • analyser
  • analyse
  • overvåkning sosiale medier
  • lissly
  • sosiale medier
  • mediapilot
  • medieovervåkning
  • medieanalyse

Mediapilot er Nordens eneste frittstående medieanalyseselskap. Gjennom å analysere kundens mediebilde på redaksjonelle og sosiale medier kan virksomheten påvirkes, og lønnsomheten forbedres. Selskapet har sitt hovedkontor i Stockholm, men har og kontor i Oslo. Totalt teller MediaPilot over 30 ansatte, hvorav fem i Norge - et antall som stadig øker.

Jan-Arne Fjørtoft

Pressekontakt Country Manager Norge +47 916 908 87