Ny daglig leder i Mediapilot

Fjørtoft kommer fra stillingen som nordisk salgsdirektør i Brandmaster, og etterfølger Martin Wettergren som daglig leder i Mediapilot Norge. Fjørtoft har opp gjennom årene blant annet jobbet som salgsdirektør i Posten, samt vært med å starte opp DoubleClick iNorge.

- Jeg ser virkelig fram til å jobbe med dyktige kolleger både i Norge og øvrige markeder Mediapilot opererer i. Jeg tar over stillingen til Martin med en god dose ydmykhet og er ekstremt motivert for å gjøre en best mulig jobb, sier Fjørtoft i en kommentar.

Fjørtoft tar over et selskap i vekst, og ser for seg å fortsette med den positive utviklingen.

- Jeg gleder meg veldig til å jobbe med våre eksisterende norske kunder som Sats, Viasat og Redningsselskapet, men også å få muligheten til å bygge nye relasjoner mot nye kunder, fortsetter Fjørtoft.

- Med en fremgangsrik bakgrunn fra både gründerbedrifter og større selskaper bidrar Jan-Arne med eksakt det Mediapilot behøver i Norge for fremtidig vekst, forklarer tidligere Daglig Leder og deleier av Mediapilot, Martin Wettergren.

Wettergren skal fortsatt være delaktig i selskapet, men kommer konkret til å jobbe videre med ekspansjon til nye markeder.

- Mitt fokus vil være rettet mot å utvikle Mediapilots produkter, samt jobbe målrettet mot nye markeder. Denne utviklingen kommer eksiterende og kommende kunder til å kunne dra stor nytte av i fremtiden, sier Wettergren.

• Media, kommunikasjon

• jan arne fjørtoft
  • fjørtoft
  • posten
  • brandmaster
  • tns sifo
  • sosiale medier
  • redaksjonelle medier
  • pr-verdi
  • pr research
  • medieanalyser
  • medieanalyse
  • mediapilot
  • internationella medieanalyser
  • analyseverktøy
  • analyser
  • analyse

Mediapilot er Nordens eneste frittstående medieanalyseselskap. Gjennom å analysere kundens mediebilde på redaksjonelle og sosiale medier kan virksomheten påvirkes, og lønnsomheten forbedres. Selskapet har sitt hovedkontor i Stockholm, men har og kontor i Oslo. Totalt teller MediaPilot over 30 ansatte, hvorav seks i Norge.

Jan-Arne Fjørtoft

Pressekontakt Country Manager Norge +47 916 908 87