​Ed Sheeran utgir ny versjon av albumet X – nå med fem nye låter!

​Ed Sheeran utgir ny versjon av albumet X – nå med fem nye låter!

13. november gir Ed Sheeran ut en ny versjon av albumet X som inneholder fem nye later pluss en konsert-DVD.

Ed Sheeran har hatt enorm suksess med det kritikerroste, multi award-vinnende andrealbumet sitt, X. Nå gir han ut X (Wembley Edition) som inneholder fem nye, fantastiske låter, inkludert hiten ”Lay It All On Me” med Rudimental, samt en DVD fra hans utsolgte konserter på Wembley stadion i sommer.

”English Rose”, ”Touch and Go”, ”New York” and ”Make It Rain” er de resterende av de fem nye låtene, og de er innspilt, i likhet med X, over hele verden - fra LA til New York til London, hvor Ed holder seg til sitt lett gjenkjennelige lydbilde. På låten ”Touch and Go” har han fått hjelp av produsent Rick Rubin, som har en imponerende CV bestående av blant annet samarbeid med Eminem, Jay-Z og Red Hot Chili Peppers, og på ”New York” har Emile Haynie (Bruno Mars, Eminem, Lana Del Ray) bidratt.

DVD’en ”Jumpers For Goalposts Live at Wembley Stadium” inneholder klipp fra de fengslende og rørende konsertene Ed skapte historie med i sommer, ved å være den første soloartisten til å selge ut tre kvelder på rad på Wembley Stadium, hvor han totalt spilte for over 240 000 mennesker! Du får se han fremføre hitene ”The A Team”, ”Don’t”, ”Sing”, ”Thinking Out Loud”, og også et klipp av duetten han gjorde med Sir Elton John. I tillegg til klipp fra konserten får du en innsikt i livet på turné med Ed, inkludert intervjuer med de som står han nærmest, som viser et ærlig og intimt glimt inn i Eds reise så langt.

Følg Ed Sheeran på FacebookInstagramTwitter og YouTube.