Cezinando rett i hjertet

Pressemelding   •   jun 02, 2017 13:15 CEST

Siden Cezinando gikk av med seieren i NRK P3s Urørt-konkurranse har karrieren skutt turbofart. Med den kritikerroste albumdebuten Barn av Europa (2016), fikk han solid fotfeste på den norske hiphopscenen. Han hentet hjem prisen for “Årets Nykommer” under årets P3 Gull og den gjeve Spellemannprisen i kategorien “Årets tekstforfatter”.

Han har spilt for fulle hus landet over og gjestet noen av de største festivalscenene med eksplosive liveshow. Når The Weeknd gjester Koengen i Bergen i juli, er det med Cezinando som support, og 24. juni står han på scenen når VG-Listas show går av stabelen på Rådhusplassen.

24.mars i år slapp han "Håper du har plass", til strålende mottagelse. Låta har allerede rukket å streame til platina når han nå følger opp med "Vi er perfekt men verden er ikke det", produsert av Rytmeklubbens Ole Torjus Hofvind.

Hør "Vi er perfekt men verden er ikke det" HER

Cezinando - Vi er perfekt men verden er ikke det

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.

Kommentarer (0)