Nysignerte Chris Holsten ute med ny singel

Nysignerte Chris Holsten ute med ny singel

Navnet er foreløpig kanskje ukjent for mange, men sangfenomenet fra Lillestrøm kan skryte av en 1.plass i Sverige, over 12 uker på den norske VG-lista, mer enn 15 millioner avspillinger i Spotify, samarbeid med amerikansk superprodusent og en nummer 1-hit i Korea. Hvem, spør du? Chris Holsten.

Chris Holstens særegne stemme har i en god stund vært ettertraktet i DJ-miljøet, og andre musikeres sterke ønske om å få satt Holsten-preg på musikken sin, har gitt det norske pophåpet en god dytt i riktig retning hva gjelder egen artistkarriere. Martin Björks låt «Ricochet» ga ham 1.plassen i Sverige, Broiler-hiten «Rays Of Light» er god for over 15 millioner avspillinger i Spotify (samt 12 uker på VG-lista), og samarbeidet med Pharrell Williams´ produsentkompis Chad Hugo (kjent fra N.E.R.D.) sørget for en nummer 1-hit i Korea (!). Alt dette før fjorårets debutsingel «Layers», der Holsten for alvor overbeviste publikum med sin bemerkelsesverdige og unike stemmeprakt.

Våren 2016 åpner Chris flere musikalske dører. Med nysignert kontrakt hos Warner Music Norway, tar han nå artistkarrieren videre, når han i samarbeid med den norske produsentduoen Rat City slipper låta «On My Own» - et etterlengtet stykke musikk fra 23-åringen – og som allerede er listet på NRK P3.

- Låta spiller rundt en desperat kjærlighetssorg, der dama allerede har «moved on», og spiller på ensomheten og følelsene i dét den ser tilbake på forholdet. Kontrasten mellom de melodiske versene og refrenget er noe av det jeg personlig liker best ved låta, uttaller Holsten om sin rykende ferske singel.

«On My Own» framskynder sommeren, stopper tiden, treffer deg i hjertet, og introduserer oss for et friskt pust på det norske musikkartet.

HØR "ON MY OWN" I SPOTIFY HER!

Følg Chris Holsten på SpotifyFacebook, Instagram og hans hjemmeside for nyheter og oppdateringer.

Pressebilde finner du
HER, artwork HER

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.