Chris Holsten tar deg med til «MEXICO»

Chris Holsten tar deg med til «MEXICO»

For et år siden hørte du stemmen hans over alt, da han med hiten «On My Own» inviterte til tidenes sommerfest. Nå flytter Chris Holsten festen videre til den varme sommerbrisen i sørvest, med tilhørende paraplydrinker og god stemning, nemlig i «MEXICO».

Chris Holsten startet vorspielet allerede i april, da han med med sin unike og allsidige vokal gjestet Maddens «Echo», og med hans sommervarme «MEXICO» er festen for alvor i gang. Bortsett fra Madden-samarbeidet (og en knakende god opptreden på Senkveld) har det vært stille fra Holsten siden hans forrige singel «Here We Go Again» fra desember i fjor. Mange har gledet seg stort til ny musikk fra 24-åringen fra Lillestrøm, og i dag er endelig «MEXICO» ute.

- Jeg gikk litt ut av komfortsonen min da jeg arbeidet med denne i studio, og gikk målrettet inn for å lage en «goodvibe» sommerlåt, forteller Chris Holsten om dagens utgivelse.

- Jeg ønsket å gjøre noe morsommere enn det jeg har laget tidligere, og lage en låt som kun gir positive assosiasjoner. Tempoet og viben i låta gjør at det er en låt man kan høre på vei til fest, på fest, og på vei hjem fra fest. Eller om du bare sitter i bilen og drømmer deg bort til palmene.

For det er vanskelig å ikke drømme seg bort til varmere strøk når man hører Holstens «MEXICO». Endelig er den gjenkjennbare fløyelsstemmen tilbake med ny musikk, og vi er helt sikre på at vi nok kommer til å høre MYE på denne låta i tiden fremover.

DU KAN HØRE «MEXICO» HER!

Chris Holsten - Mexico

Under kan du se musikkvideoen til Holstens forrige singel «Here We Go Again»:

Følg Chris Holsten på InstagramFacebookYouTube og Spotify for nyheter og oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.