Fay Wildhagen signerer med Warner Music Norway

Fay Wildhagen signerer med Warner Music Norway

Om man skal snakke om unge og lovende artister her til lands, er det vanskelig å komme utenom Fay Wildhagen. Hun, og det fabelaktige bandet hennes, har foreløpig bare gitt ut en eneste singel, men «We Are» var til gjengjeld en glitrende sak.

Nå jobbes det med ferdigstilling av debutalbum sammen med produsent Bjarne Stensli (Harrys Gym/Sivert Høyem/120 Days), som er ventet ute før sommeren.

Vi er ikke de eneste som har fått med oss Fay, også sommerens festivalplakater er sterkt preget av Wildhagen, som til nå er meldt klar for Øya, Slottsfjell, Træna og Vinjerock, for å nevne noen.

For Wildhagen selv er 2015 starten på alt som skal komme, og hun uttaler følgende om signeringen:

- Warner er virkelig en trygg og inspirerende familie å bli en del av, og det er vanvittig gøy å få muligheten til å jobbe med så flinke folk. Jeg gleder meg til alt som skal komme. Hurra!

Vi kan garantere at det er store ting på vei, og er utrolig glade for å ønske Fay Wildhagen velkommen inn i Warner-familien.

Denne uken spiller Fay Wildhagen også to konserter på by:Larm:

Fredag 6. mars 00:00 - John Dee

Lørdag 7. mars 21:00 - P3 Stage

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.