Future Duper slipper "Didn't Feel A Thing" feat. Emilie Adams

Future Duper slipper "Didn't Feel A Thing" feat. Emilie Adams

Future Duper er produsentninjaene fra Hønefoss som entret musikkverden med den energiske og catchy debutsingelen ”Fever” feat. Hilde. Låten suste inn på spillelistene til P3, mp3 og NRJ, og har siden singelslipp streamet over 2 millioner ganger og blitt akkompagnert av en fengslende musikkvideo. I mai kom oppfølgeren ”Feels So Good" feat. Hanne Mjøen, låten handler om livets ”guilty pleasures”, og smøg seg også inn på P3’s spillelister.

Duoen ga P3-lyttere gåsehud da de fremførte en cover av Cezinandos «Håper Du Har Plass» og samtidig viste at de er musikere i hjertet med en stilig nedstrippet opptreden av Fever hos Christine. Future Duper liker å leke seg utenfor studio også, og de blåste av taket når de varmet opp for Julie Bergan på Blå og befestet seg som dansegulvninjaer da de opptrådt live på X-Games. Det er, med andre ord, all grunn til å glede seg til førstkommende lørdag 1. juli når de opptrer på Oslo Pride Parade-showet i Spikersuppa.

De to barndomsvennene er lekent kreative, rastløst produktive og uforskammet ambisiøse. Fremtiden er spådd lys for Future Duper, blant annet av den kredible musikkbloggen Dancing Astronaut som omtalte dem som «eksentriske pop-talenter som har lagt lista for EDM i 2017».

Eksentrikere eller ei, i dag fredag 30. juni feirer Future Duper at singelen ”Didn’t Feel A Thing” med stjerneskuddet Emilie Adams på gjestevokal er ute overalt der god musikk høres.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.