Innertier følger opp suksessen med ny banger

Pressemelding   •   jan 08, 2016 08:05 CET

Innertier var en av de aller mest streamede norske artistene i 2015, og nå er den nye singelen, «Si Ja!» med Katastrofe på gjestevokal, endelig på plass.

Man trenger ikke å gå lenger bak enn til starten av oktober 2014 for å finne en tid der absolutt ingen hadde hørt om Innertier. Det er kanskje ikke så rart, siden de slapp sin aller første singel senere samme måned. Men hitlåt fulgte hitlåt og Innertier avsluttet 2015 som den fjerde mest spilte norske artisten på Spotify. Dette blant annet på grunn av platinasinglene «Du Er Ung» og «Langt Igjen Å Gå», i tillegg til suksessfulle samarbeidsprosjekter med Morgan Sulele, Staysman & Lazz og Marcus & Martinus. Og de har bare så vidt kommet i gang.

Med sitt utspring i russemusikken, har Adrian Emile og Carl Leon på hver sin kant god erfaring med supercatchy greier, og har skaffet seg god erfaring med store publikumsmengder – ikke minst da de opptrådte på VG-lista på Rådhusplassen i Oslo foran drøye 70,000 mennesker sommeren 2015, pluss en omfattende turné rundt omkring i hele landet sammen med Morgan Sulele senere samme år.

I januar 2016 følger de opp suksessen med sin nye singel, «Si Ja!», hvor hitmaskinen Katastrofe er tilbake som gjesteartist hos Innertier, for første gang siden debutsingelen. Over 30 millioner streams senere der altså.

«Si Ja!» hadde premiere på NRJ i går, og er ute overalt nå.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.