Nok en sterk vokalprestasjon fra Julie Bergan (c) Adam Falk

Julie Bergan ute med akustisk versjon av «Incapable»

I november slapp Julie Bergan «Incapable», med det som kanskje er en av hennes sterkeste vokalprestasjoner så langt i hennes karriere. I dag er hun ute med en akustisk versjon av låta, der hun nok en gang briljerer med sin store stemme.

- «Incapable» handler om at det trygge valget ikke nødvendigvis er det riktige, for det må være noe magi der, har Bergan uttalt om sin seneste singel

Den vokaldrevne og store poplåta viser artisten fra en litt annen side enn vi har vært vant til tidligere, der soundet har vokst og modnet i takt med Bergan selv. «Incapable» har ligget stabilt i toppskiktet hos Spotify siden utgivelsen, og har hatt høy rotasjon på norsk radio, der den er listet på både NRJ, mP3 (A-lista) og P3 (A-lista).

I dag er den akustiske versjonen av låta ute over alt, og rett over nyttår kan du se henne opptre på Idrettsgallaen på NRK, der norske idrettshelter hedres for prestasjonene i året som gikk.

Klikk på bildet for å høre den akustiske versjonen av «Incapable» nå!

Julie Bergan - Incapable Acoustic

Tidligere i uka slapp Bergan musikkvideoen til den originale versjonen av «Incapable». Videoen er skutt med analog film, og er regissert og filmet av Adam Falk (aka ADAM 888). Se videoen her!

Følg Julie Bergan på FacebookInstagramYouTube og Spotify, og stikk innom hennes hjemmeside for nyheter og oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.