Foto: Pernille Sandberg/Warner Music Norway

Kristian Kristensen drømmer om Norges største kor!

Lørdag 11. mai går Gullruten av stabelen på TV2, hvor Kristian Kristensen skal opptre med en litt annerledes versjon av Du ga mæ viljestyrke enn han har gjort tidligere!

Han skal sette sammen Norges første (?) og største digitale kor som skal opptre sammen med han, og det har vi kalt for «Norgeskoret».

Så med dette er hele Norge invitert til å kore på låten, og bli en del av hans Gullruten – opptreden! Det er åpent for alle å bidra, ung eller gammel, på jobb eller på fest, proff sanger eller synger-i-dusjen, det spiller ingen rolle, alle er hjertelig velkommen!

Når forespørselen kom fra Gullruten var ikke Kristian tung å be, og har selv følgende å si om «Norgeskoret»:

«Æ har lenge drømt om å gjør nokka som inkludere mange av mine fans over hele landet, så når Fieldwork og Nordisk Film TV kontakta mæ ang denne ideen var det veldig lett å si ja! Og få muligheten til å inkludere hele det norske folk på min låt som betyr så mye for meg, synes æ va vældig fint! Æ håp så mange som mulig vil vær med å kore med mæ, her kan alle bidra, ung som gammel, sangstemme eller ikke sangstemme, det spæll ingen rolle, her ska vi bærre ha det gøy!»

For å delta, gå inn på www.norgeskoret.no

For spørsmål ang. deltagelse: norgeskoret@fieldwork.as

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.