Live-album fra Iron Maiden

Live-album fra Iron Maiden

Iron Maiden slipper The Book Of Souls: Live Chapter 17.november.

Under The Book Of Souls World Tour turnérte Iron Maiden i 39 land, over seks kontinenter, og foran over to millioner fans i 2016 og 2017. Resultatet av dette har nå blitt til et utvalg på 15 låter som utgis på livealbumet The Book Of Souls: Live Chapter.

Albumet er produsert av Tony Newton og Iron Maiden-grunnlegger og bassist Steve Harris. I tillegg til å inneholde flere klassikere og fanfavoritter, inneholder utgivelsen seks låter fra The Book Of Souls.

Vi har brukt enormt mye tid på dette, fordi vi ønsket å få resultatet så nære «the Maiden live experience» som mulig, og for å representere våre fans fra forskjellige steder i verden. Vi hørte gjennom time etter time med opptak fra hvert show for å velge riktig materiale, og for å kunne konstruere et sound som ville være konstant gjennom hele albumet, og som skulle fange begeistringen fra de forskjellige landene, uttaler Harris.

The Book Of Souls:Live Chapter vil være tilgjengelig på både CD (standard + deluxe) og vinyl, og er ute 17.november 2017. Det kommer også en konsertfilm, som vil være tilgjengelig digitalt (nedlastning eller gratis strømming). Se smakebit her!

Følg Iron Maiden på Facebook, InstagramYouTube eller deres hjemmeside for nyheter og oppdateringer!

Mer info i vedlagt pressemelding.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.