Lupe Fiasco med ny single og nytt album

Lupe Fiasco med ny single og nytt album

Lupe Fiasco er tilbake et knapt år etter at han slapp sitt fjerde album, frontet av den platinaselgende singelen "Battle Scars" - som tilbrakte hele 21 uker på VG-lista og 2. plass som beste plassering.

Med seg på laget har han vidundergutten Ed Sheeran, som har opplevd en helt eventyrlig og global suksess med sitt debutalbum +.

"Old School Love (feat Ed Sheeran)" er første single fra Fiascos kommende femte album "Tetsuo & Youth".

Hør "Old School Love" her:

Allerede 2. november legger han ut på turnèen “Tetsuo And Youth Preview” som besøker 32 byer i USA, og skal gi fans en forsmak av det som kommer blandet med tidligere låter.

Før sitt gjennombrudd jobbet Lupe Fiasco med moguler som Jay Z og Kanye West. I 2006 høstet han suksess på egen hånd med albumet “Food & Liquor”, som fikk 3 Grammy-nominasjoner. Lupe Fiasco hylles for sine filosofiske og skarpe tekster.

Mer informasjon:
www.lupefiasco.com
www.facebook.com/lupefiasco

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.