Nico & Vinz: ny musikkvideo og sniklytt på album

Nico & Vinz: ny musikkvideo og sniklytt på album

Nico & Vinz slipper i dag videoen til sin etterlengtede tredje single «When The Day Comes». Videoen er, som de to foregående videoene, produsert av bandets trofaste samarbeidspartner og videoregissør Kavar Singh. «When the Day Comes» er tilgjengelig overalt digitalt i dag.

Sjekk ut videoen her: Nico & Vinz - When The Day Comes (Musikkvideo)

I tillegg kan fans i Norge, Sverige, Danmark og Finland sniklytte på hele albumet Black Star Elephant eksklusivt i Spotify fra i dag – en uke før det slippes alle andre steder (6 oktober).

Klikk her: Hør Nico & Vinz - Black Star Elephant i Spotify nå!

Dagbladet sin anmelder er er begeistret i sin dom, og gir albumet en femmer og sier at "du må være en skikkelig grinebiter for å ikke bli lykkelig av Nico & Vinz"

Forhåndsbestill Black Star Elephant: http://smarturl.it/BSEPO

Debutalbumet Black Star Elephant består av 14 låter, 7 interludes og inneholder naturligvis superhiten Am I Wrong som per dags dato har nådd ut til over 2 milliarder lyttere etter å ha sikret seg 1 plass på amerikansk radio i juli. Am I Wrong var i over to måneder den mest “Shazam’d” låta på planeten, har blitt streamet over 150 millioner ganger I Spotify og erobret førsteplassen på iTunes i over 40 land.

Forrige uke kom den glade nyheten om at neste internasjonale single In Your Arms, som herjet hitlistene her for ett år siden, oppnådde enda flere adds på amerikanske radioer i sin første uke enn hva Am I Wrong gjorde. Det tyder altså på at Nico & Vinz nok engang har muligheten til å ta USA og resten av verden med storm.

Nico & Vinz spiller også konsert på Sentrum Scene i Oslo 1.november, samt at de varmer opp for selveste Usher i Oslo Spektrum 20.februar 2015.

Musikalsk sett følger Black Star Elephant sporene til Am I Wrong og byr på deres unike miks av afrikansk rytme og sjel med skandinavisk pop.

Vinz forklarer nærmere: “We are Norwegian and African. It is important for us to inspire. We sing about things we’ve been going through and about finding ourselves. To us it’s important to have a message, and the goal for us is to inspire people to find happiness.”

LINKS:
Official: http://www.nicoandvinz.com/
YouTube: https://www.youtube.com/user/envymusicchannel

Twitter: https://twitter.com/NicoandVinz
Facebook: https://www.facebook.com/nicoandvinz

Instagram: http://instagram.com/nicovinz

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.