Norgesaktuelle Miriam Bryant slipper EP-en ”Bye Bye Blue” i dag!

Etter singlene ”Black Car”, ”Rocket” og ”Words” samler svenske Miriam Bryant sine seneste singler på EP-en «Bye Bye Blue»som slippes i dag, 16. juni.

Etter å ha turnert Sverige rundt, blitt nominert til priser på Grammisgallaen og vunnet prisen for Årets Låt under P3 Guld, er 26- åringen nå klar med mer musikk. Miriam Bryant tok Sverige med storm da hun slapp sin debutsingel «Finders Keepers» i 2012, og ble kronet til «Artist of the Week» hos MTV Iggy. Siden den tid har hun sluppet debutalbumet ”Raised in Rain” og en drøss med singler som vi har fått gleden av å høre på norske radiostasjoner.

Singelen «Black Car» fra 2016 markerte seg sterkt på hitlistene i Sverige, og bidro til at Bryant havnet på listen av Sveriges mest streamede artister i 2016. På EP-en får vi høre låta i svensk versjon.

Miriam Bryant opptrer på sommerfestivalen OverOslo onsdag 21. juni, og i mellomtiden kan vi høre på låtene fra «Bye Bye Blue» HERsom nå også er tilgjengelig overalt der musikk finnes.

Låtliste «Bye Bye Blue»:

1. Sad Songs
  2. Black Car
  3. Words
  4. Everything
  5. Teddybear
  6. Rocket
  7. Since You Left (Live på Cirkus)
  8. Svart Bil

Følg Miriam Bryant på Facebook, Instagram og Twitter for mer informasjon og nyheter.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.