Ny låt fra Charlotte Gainsbourg

Pressemelding   •   sep 21, 2017 16:42 CEST

Charlotte Gainsbourg (c) Collier Shorr

Den fransk-britiske artisten, låtskriveren og skuespilleren Charlotte Gainsbourg slapp i dag smakebit nummer to fra det kommende albumet Rest - hypnotiserende og fengende "Deadly Valentine".

Charlotte Gainsbourg, datter av den britiske sangeren og skuespilleren Jane Birkin, og den franske visesangeren Serge Gainsbourg, har bemerket seg både som artist, låtskriver og skuespiller (blant annet i Lars von Triers "Antichrist"), og er klar med albumet Rest som kommer 17.november. Rest inneholder låter både på engelsk og på fransk, og har blant annet ingen ringere enn Paul McCartney som låtskriver på "Songbird in a Cage".

Tidligere i høst ga Gainsbourg ut tittelsporet "Rest", som Pitchfork raskt omtalte som beste nye låt, og som en "robot-disco-banger turned inside out". I dag er det "Deadly Valentine" som introduserer det kommende etterlengtede albumet videre, men et hypnotiserende og fengende sound.

Hør "Deadly Valentine" i Spotify HER

Se musikkvideoen til "Deadly Valentine" her, regissert av Gainsbourg selv:

For mer informasjon og tracklist, se vedlagt bio og pressemelding.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.

Kommentarer (0)