Ny single og video fra Envy - "In Your Arms"

Ny single og video fra Envy - "In Your Arms"

Se video her: http://www.youtube.com/watch?v=1UX9Q5ApVqs

Etter braksuksess med ”Am I Wrong” som ble sluppet i april, og gjennom sommeren etablerte seg som en av Nordens absolutt største sommerhits – kommer det endelig mer musikk fra Envy. Andre singel ”In Your Arms” er produsert av William ”IDAP” Wiik Larsen, og slippes i dag den 21.oktober.

- Låten handler kort og godt om å sette pris på det som hvirkelig betyr noe her i livet, forteller Nico og Vinz. Noe de også understreker i låtas musikkvideo som er spilt inn i København, og i likhet med ”Am I Wrong” regissert av Kavar Singh.

Det har vært et eventyrlig år for Oslo-guttene. Før sommerferien satte inn for alvor hadde ”Am I Wrong” klatret til topp tre på Spotify i både Norge, Sverige og Danmark. Alle de store radiokanalene, som NRJ, The Voice, P3, P4, Radio 1, Rix FM og Mix Megapol omfavnet låta – og musikkvideoen passerte en million views. Låta ligger fremdeles på i gjennomsnitt 200 000 streams daglig i Spotify tilsammen i Norden. Envy har med andre ord minst like mye jobb i Sverige og Danmark som hjemme i Norge når de nå slipper ny musikk.

Ved siden av all jobbing med ”Am I Wrong” har Envy vært i studio og jobbet på nytt materiale med flere produsenter, og det har også vært mye interesse fra musikkbransjen utover i Europa og USA. Det har derfor vært viktig for Nico og Vinz å holde fokuset på rett sted.

- Det som skjer nå er spennende å være med på, og det er mye som skjer. Når ballen ruller, ruller den veldig fort og man blir plutselig veldig opptatt med å reise, opptre og promotere. Det er gøy, men det er utrolig viktig at man holder fokus og fortsetter å lage musikk hver gang man har muligheten. Man har rett og slett ikke tid til pauser hvis man vil til toppen! Alt starter med musikken og det er viktig for oss å lage fantastisk musikk som representerer Envy. Siden dag én har vi vært et band som har vært opptatt av å tenke langsiktig, og vi ønsker å være et band som folk kan stole på at alltid leverer god musikk, forklarer guttene.

Video "In Your Arms"

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Roadrunner Records og mange flere.