Ukens singel- og albumslipp fra Warner Music samlet i en oversikt!

Warner Music Friday - Ny uke, ny musikk!

Norah Benatia er tilbake med hyllest til kvinnen
Norah Benatia - «W.O.M.A.N»
Endelig er Norah Benatia tilbake med en rykende fersk låt etter andreplassen i Idol 2016. «W.O.M.A.N»heter låta som er en hyllest til kvinnen. Les mer fra pressemeldingen og hør låta her!

Bli med Galantis på jakt
Galantis - «Hunter»
Det dynamiske radarparet Galantis som består av Christian Karlsson og Linus Eklöw har ved utgivelser som ”No Money” og ”Peanut Butter Jelly” bevist seg mer enn verdige på den internasjonale house-arenaen. Med låtskriverbakgrunn fra blant annet Britney Spears' "Toxic" (Karlsson), og Icona Pops ”I Love It” (Eklöw) er det liten tvil om at disse svenskene vet å lage gigantiske og lystige hits som treffer en hver popmusikkfan. Debutalbumet ”Pharmacy” som kom i 2015 havnet på førsteplassen på Billboards Dance album chart, takket være hitlåten ”Runaway (U&I)” som per dagsa dato har over 381 millioner (!) streams globalt. Nå er godguttene tilbake med låta ”Hunter”.

Sjekk ut lyric video nedenfor, og hør på låta HER!

Svenske Paul Rey
Paul Rey - «All Falls Down»
Det svenske stjerneskuddet Paul Rey er tilbake med en perle av en låt ”All Falls Down” er tittelen til låta som er som magi for ørene. Paul har allerede jobbet sammen med Meghan Trainor, sluppet låta «Califonia Dreaming» med Armin Cekin og Snoop Dogg som feature, og utgitt en drøss med godlåter. 24-åringen beskriver musikken hans som ”moderne og soulpreget pop”. I dag slipper Paul Rey ”All Falls Down”, en lekker ballade som du kan høre her! Se også musikkvideoen nedenfor.

Terror Jr. byr på en karamellbit av en låt
Terror Jr. - «Caramel»
Den mystiske pop supergruppen Terror Jr. er tilbake med en ny låt etter suksessen med de to hitlene «Sugar»og«3 Strikes». Sistnevnte låt ble kjent som soundtrack til Kylie Jenner sin lipgloss reklame. Dog rykter om at det er Kylie Jenner som er vokalisten i Terror Jr., så er medlemmene i popgruppen fortsatt anonyme. Hvem vet? Fra debut-epen ”Bop City” kommer singelen «Caramel», en låt vi kommer til å høre mye av fremover! Hør låta her!

Samlet i en spilleliste finner du disse låtene og en rekke andre godbiter fra Warner Music. God helg!

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.