Anitta - Kisses
Anitta - Kisses

Nytt album fra Brasiliansk popstjerne Anitta

I dag startet en ny fase av Brasilianske Anitta's karriere med utgivelsen av Kisses via Warner Music.

Sangeren presenter oss med ti låter og ti videoklipp på portugisisk, spansk og engelsk, i tillegg til 11 ulike musikalske samarbeidspartnere fra fem ulike land håndplukket av Anitta: Becky G, Ludmilla, Snoop Dogg, Papatinho, DJ Luian, Mambo Kingz, Swae Lee, Chris Marshall, Alesso, Prince Royce and Caetano Veloso. Alle videoen er tilgjengelig på Anitta's offisielle YouTube kanal.

"Mine fans har alltid etterspurt et nytt album og dette er en drøm jeg har ventet på veldig lenge. Men for å få gjort det slik jeg ønsket, trengte jeg tid og hengivenhet. Det tok en stund, men nå er den her! Jeg har jobbet så hardt for å få hver minste detalj til å bli som jeg drømte om. Jeg håper dere like den like mye som det jeg gjør.", forteller Anitta.

I hennes nye arbeid får sangeren fram sin allsidighet. I tillegg til å synge på tre ulike språk, er hver av de ti sporene totalt forskjellige fra hverandre og avslører en ny side ved artisten: romantisk, sensuell, sjef, modenhet, etc. Konseptet ved albumet ble utdypet av kreativ direktør Giovanni Bianco. "Det er alltid en utfordring og spennende å jobbe med Anitta. For dette prosjektet, og vårt andre album sammen, var jeg inspirert av de mange kvinnene som eksisterer på innsiden av Anitta. De er helt forskjellige, men er alle Anitta.", forteller han.

Anitta gikk fra ukjent sanger til å opptre under OL, og deretter bli Brasils svar på Rihanna, Beyoncé eller Katy Perry, og et av landets største stjerner. Hun slapp sitt selvtitulerte debutalbum i 2013, der hun kombinerte funky rytmer fra sin bakgrunn med moderne, amerikansk elektropop/R&B til stor suksess. Siden har hun levert hit på hit, har Brasils mest sette YouTube-video noensinne, samt samarbeidet med artister som Iggy Azalea, Alsso, J Balvin, Rita Ora og Sofia Reyes.

Lytt til Kisses her og følg Anitta på FacebookInstagramTwitter og YouTube for oppdateringer.

Tracklist

1.Atención

2.Banana - with Becky G

3.Onda Diferente – with Ludmilla and Snoop Dogg feat Papatinho

4.Sin Miedo – with DJ Luian and Mambo Kingz

5.Poquito – with Swae Lee

6.Tu Y Yo – with Chris Marshall

7.Get You Know Me –with Alesso

8.Rosa – with Prince Royce

9.Juego

10.Você Mentiu – with Caetano Veloso

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.

Pressekontakt Nordic Marketing Coordinator International Rep 47611556